Tawaran Kerja…

Hari ini seperti biasa… aku datang lambat lagi ke ofis…semalam layan DVD sampai kul 4 pg… hahaha…dah lama x layan DVD ni… emm… semlm aku dpt offer keje Graphic Designer kat Art Story… tp aku rasa xnak gi jer…jauh sgt Kluang tu… mampus duit minyak aku kalu ulang-alik dari Tmn U… lgpun aku dah selesa ngan tmpt keje aku skang ni… dah malas laaa nak tukar2 keje… buat nyusahkan bdn jer…lain laaa kalu dpt offer tinggi… hehehehe…

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: