Happy Friendship Day !!!

Hari Persahabatan… hari di mana semua org meraikan erti sebuah persahabatan dalam kehidupan mereka selama ini… sebenarnya aku sendiri pun tak ingat pasal hari persahabatan ini… nasib baik ada member2 yg antar message pada aku… pagi-pagi buta lak tu… so nak x nak… terpaksa laa aku reply balik semua message2 tu…

Emm… kalu x silap aku… first time aku tau pasal hari persahabatan ni pada tahun 2004… tapi sampai skang aku x tau sejarah hari persahabatan ini… sape yg cipta… bile ia mula2 diraikan… dari mana asalnya… ape motifnya… bla.. bla… byk soalan yg berlegar2 di mindaku ni… tapi semua tu x penting kot… yg penting bagi aku… aku still ada kawan2 yg ikhlas berkawan dengan aku tak kira susah @ senangHAPPY FRIENDSHIP DAY buat semua kengkawan aku di luar sana… moga2 hubungan persahabatan kita ini kekal selamanya… amin…

Tinggalkan Jawapan

