Project For Wave Metafora !!!

Emm.. lega rasanye bile dah settle projek ngan Kementerian Pengajian Tinggi (KPT) ni… x sangka laa montaj yang aku buat untuk Majlis Perasmian Sistem Pengesanan Graduat Secara Online masuk TV3 semlm… aku rasa inilah bayaran projek yang paling banyak aku terima setakat ni… thanx Prof Tajuddin (TAJMA e-Pysbermatrix) coz percaya pada aku untuk siapkan projek ni… dan tak lupa juga terima kasih pada En Hadi (KPT) kerana bagi peluang untuk buat projek ni… thanx a lot…

Aku ingat nak berehat jap lepas settle projek KPT ni… tapi alih2 semalam aku dpt call… ade projek baru untuk aku… video shooting lak kali ni… aku belasah jer ape2 projek… janji duit masuk… murah rezeki lak aku bulan ni… syukurlah ke hadrat Ilahi…

Tinggalkan Jawapan

