Lawatan Industri (KENALI ’06)

Dah lama aku x update blog ni… hujung minggu lepas aku follow bebudak KKDK (Kelab Kaunseling & Kerjaya) UTM Skudai gi lawatan industri… gi ari rabu.. balik ari jumaat… kiteorg gi melawat Angkasapuri RTM… Utusan Malaysia… Kilang Proton… Menara Kawalan KLIA… SIRIM… bagi pendapat aku… lawatan camni perlu diteruskan lagi di masa hadapan… byk gak pengalaman kali ni yg aku dpt… thanx KKDK coz sudi ajak aku lagi walaupun aku dah x bergelar student lagi… hehehe…

Semalam busy ngan wat design t-shirt before gi antar printing… pastu kena siapkan video kahwin yg tak settle2 lagi… sampai ke pagi aku berjaga… ingatkan ari ni bleh lepak skit… tapi sampai ke saat ini aku still byk keje… ntah laa… ari ni gak kena siapkan artwork flyers dan layout terbaru utk website company aku… pening.. pening… x tau nak mula mana dulu… apa2 pun tidur laa jap… hehehe 😛

Satu Respons

  1. saye suka main message .

Tinggalkan Jawapan

