Team Building Culture ’06

Emm… pagi tadi aku baru smpai umah sewa… dalam kul 4 pagi… penat gile skang ni aku rasa… cam nak tido jer… tapi nak x nak.. kena gak gi keje…. sebenarnye aku abis program Team Building Culture ’06 utk bebdk Kelab Kaunseling & Kerjaya (KKDK) UTM Skudai… aku jadi fasi utk diorg… program ni wat kat La Hotspring kat Besut… Terengganu… kolam air panas beb…

bg aku… program ni ok laa…. not so bad… best gak laa… yg paling best bile bleh mandi sungai… pergghh… aku dah laa lama x mandi sungai ni… teringat zaman kanak2 dulu… then gi berendam dlm kolam air panas…. panas gile… kalu x silap aku… diorg ckp suhu air panas ni dlm 53’celcius…pastu gi jungle trekking lak… bleh mandi air terjun… masuk gua… rasa air akar pokok… rasa tongkat ali… blaa…bla… x larat aku tulis semua… hehehe…

ok laa… lain kali aku smbung balik… nak start wat keje ni…

Tinggalkan Jawapan

