Berakhirnya Sebuah Penantian…

23 Disember 2006…
Pukul 1.29 pagi…

Penantian yang aku nanti-nantikan selama ni dah pun berakhir… sukar untuk menerima keputusan si dia… mungkin diriku x cukup sempurna utk dirinya… mungkin juga ada insan lain yang lebih berhak memiliki dirinya… aku sekadar mampu akur dengan keptusan muktamadnya… tiada cara lain yang mampu aku buat untuk mengubah pendiriannya… aku sedar akan kelemahan serta kekurangan diri ni… mungkin ini akibatnya yang terpaksa aku tanggung kerna terlalu mengharap pada yang x sudi…

Takdir adalah penentu segalanya… ada insan lain yang lebih dahulu mengenalinya dariku… aku terpaksa pasrah dan redha dengan apa yang berlaku… mungkin ada hikmah di sebaliknya… hanya Tuhan Yang Maha Mengetahui… cuma aku berdoa agar diriku dipertemukan dengan insan yang benar-benar menyayangi diriku seadanya… seikhlas hati nuraninya… Amin…

5 Respons

  1. sayangkan sum1 doesn’t mean kita bole memilikinya..;)ada hikmah sume tu.sabar ek palie.

  2. GELI!!!!…..JIWANG GILER!!!…
    ok2….wish u all the best,k?

  3. hahaha… rilex laa bro… xkan xleh jiwang skit… tgh lost ni…

  4. wei… jgn risau… aku masih singgle gak…muhahahaha… mari kita ngurat budak baru kat utm

  5. salam
    kadang2 Allah sembunyikan kita matari hingga kita menangis kerana nk bagi kita pelangi.. bersabarlah..

Tinggalkan Jawapan

