Kembalinya Luka Di Jiwa…

19hb Disember 2006,

Pukul 10.36 malam…

 

 

Dah dua hari hujan tak berenti-renti… seolah2 memahami kekecewaan diriku skang ni… ntah laa… ni laa first time cintaku ditolak… terasa bagai halilintar membelah bumi bila aku mengetahui perasaan sbenar dia terhadapku… aku hanyalah seorang kawan biasa di mata kasarnya… jadi bagaimanakah harus aku berhadapan dengannya selepas ini…pastinya sukar untuk aku bertemu serta bertentangan mata dengannya lagi…mungkin selama ni aku terlalu berharap kepada sesuatu yg x pasti… terasa parut di jiwaku kembali berdarah… pedihnya hanya Tuhan yang tahu… aku hanya mampu berlagak seolah2 tiada apa yg berlaku… tapi aku sedar yg aku x mampu utk menipu perasaan diriku sendiri…

 

 

Seorang teman pernah memberitahuku… “mungkin buat masa skang dia bukan milikku… so biarkanlah dia pergi… kalu dia benar2 jodohku… xkan ke mana hilangnya… dia pasti akan kembali…” masih terngiang-ngiang kata2 tu dalam benak fikiran ku… mungkin ada benar kata-katanya itu… tapi mampukah aku menghadapinya sekali lagi setelah jiwaku ini pernah dilukai satu masa dahulu… Oh Tuhanku… bantulah insan yg kerdil ni menghadapi dugaan hidup ni… hanya kepada-Mu aku berserah…

4 Respons

  1. kuang kuang kuang

  2. …bunyi mcm letak harapan lagi jer..jgnla..bahaya..

  3. giler aa.. br ptama kali ke dikecewakan? bwk2 bsabo aa ek.. hahahahahha…

  4. yupp… that’s really hurt my heart…

Tinggalkan Jawapan

