Perubahan…

1/1/2007… 10.47 pagi…

 

Sedar x sedar ari dah masuk tahun baru… yupp… tahun 2007 menjelma menggantikan tahun 2006 yang baru berlalu semalam… ini bermakna bertambah lagi setahun usia aku… betul laa apa yang aku rasa selama ni… masa semakin pantas berlalu… ntah laa… aku rasa cam semalam baru aku masuk tadika… semakin hari aku terasa lebih matang… betul laa kata2 org tua… usia mematangkan kita… kekadang aku tergelak sendiri bila mengenangkan zaman aku masa dulu-dulu… byk dah benda yang aku wat sepanjang hidup aku ni… byk kenangan pahit & manis yg pernah aku rasai selama ni… aku pun x pasti ngan masa depan aku skang ni… banyak persoalan bermain2 di mindaku skang… bile aku balik Terengganu ?? adakah aku akan stay kat JB ni buat selamanya ?? bile masa aku nak berumahtangga ?? kalu nak dilayan semua persoalan2 tu… mau jadi biol otak aku dibuatnyer… silap2 ari bulan bleh muntah hijau…

 

Emm… kekadang aku terpikir gak nak pindah umah kat Taman Universiti tu… x larat nak ulang-alik Taman Universiti ke Kulai tiap2 ari… dah laa kena redah jem… pastu kos petrol lak cam byk jer… ntah laa… tapi sayang lak nak pindah dari umah skang… ye laa… umah skang ni dah cukup lengkap… dah mewah giler duk sini… TV… peti sejuk… mesin basuh… internet… katil… almari… semua dah ade… just duk jer sini… x yah dah nak fikir lain2… mungkin aku kena korbankan masa & duit aku utk bersama2 ngan kengkawan di Taman Universiti ni… terasa sukar untuk meninggalkan life kat Taman Universiti ni… terlalu byk benda yang menarik terdapat di sini… bagi diriku… kehidupan di Kulai x se’happening’ di Taman Universiti…

Satu Respons

  1. jgn nak ngengada pindah.. hakhak.. ko pindah, aku belasah ko..hakhak.. kidding.. erm.. lau ko pindah lg ar payah nk jmpa kitowng..hukhuk

Tinggalkan Jawapan

