Happy Holiday…

“Firstly… aku nak minta maaf kepada mana2 individu yang terasa ngan tulisan blog aku selama ni… x pernah terniat di hatiku untuk menjatuhkan air muka sesapa pun… so aku btul2 minta maaf kalu ade terkasar bahasa hingga terguris jiwa sang pembaca blog ni…”

 

7/1/2007 (Ahad)… 11.43 malam…

 

Emm… enjoy lak aku ari ni… cam best laa lepak2 ngan member2 di hujung minggu camni… sejak aku bekerja skang ni… aku lebih menghargai setiap cuti yang aku ada… setiap saat yang berlalu terasa begitu berharga bagiku diriku skang… aku pasti merasa menyesal sekiranya tak buat apa2 yang berfaedah… pada kebiasaannya aku lebih suka ronda2 sekitar JB ni… gi main bowling… berkaraoke… tengok wayang… window shopping.. blaa… blaa… thanx kepadakama astakona… wanie asparagus… ain zalikhos… koyan aspalela… fuad dealova… dan cheq in ‘sang pencita wanita’….

Korang semua memang cool habis… bab2 cinta korg memang expert… siap ade prinsip & falsafah masing2… hahaha… masing ade cara tersendiri… janji korg semua bahagia…

 

 


Namun begitu… dalam kiteorg bergembira tu… ade sorg insan yang sedang terluka jiwanya… ntah laa… kekadang aku rasa kesian kepada wandy esofagus (bukan nama sebenar)… sori laa wandy… aku dah try sedaya termampu utk tolong ko… tapi sekarang ni… semuanya atas keputusan ko sendiri… teruskan usaha2 murni tu or just leave it…. kite ni lelaki… jgn mudah tunduk kerana seorg wanita… tak usah laa kita berpura2 nak jadi org lain semata2 nak memikat hati seorg wanita… just be yourself… takde gunanya hidup dalam penuh kepuraan… “belajarlah daripada pengalaman kerana pengalaman mengajar kite erti kematangan… jadikan hari ini lebih baik dari semalam…”

 

Ok laa… baik aku stop dulu sebelum aku merapu yg bukan2 nanti… kepala ni rasa cam pening2 jer… minda lak dah nak terawang2 ni… jiwa lak dah start x stabil ni… naik turun.. naik turun jer keje dia… cam overdose lak… hahaha…. bye…

Satu Respons

  1. he..bes kua ari2.. rs nak kua lagi cm2..tp lepas ni ko lak organizer yo…

Tinggalkan Jawapan

