How I’m Getting The Idea?

Mungkin tajuk posting kali ni agak pelik skit berbanding yg dulu2… sesaja je aku kasi tajuk tu… aku pun x tau btul grammar dia…. aku main hentam kromosom je laa… lantak laa apa org nak kata… janji aku happy… lagipun ni blog aku… aku punya suka laa… peace… jangan marah2 yek…

Emm… jauh lak aku melalut kali ni… sbenarnya byk gak cara aku dapat idea ni… x kisah laa idea utk wat design ker… wat decoration ke… wat lirik lagu @ puisi… ataupun idea nak menulis ni… basically… aku byk dpt idea melalui visual… ape yg aku lihat itulah yg mendatangkan idea @ memberi ilham kepada diriku… sometimes aku melihat sesuatu tu agak lama… seolah2 berkhayal (maybe ade member2 rapat aku yg perasan)… bagi aku… keindahan ciptaan-Nya perlulah kite semua hargai kan? termasuklah kecantikan seorg wanita… hehehehe… just joking…

Selain tu… aku suka gak duk dalam toilet lama2… terutamanya waktu mahgrib (agak2 syaitan yg lekakan aku… hehehe…) aku sendiri pun x pasti apa yg aku wat dalam toilet tu… macam2 yang aku pikir time tu… seolah2 aku berada di dunia yg lain… jauh dari dunia realiti…sedar2 dah dekat setengah jam aku duk dalam toilet tu… nasib baik laa housemate aku ni x suka mandi malam… hahaha…. so xde laa org kacau time aku mandi… tapi dalam toilet tu laa macam2 idea yang aku dpt… smpai x sempat aku nak simpan dalam memori otak aku ni… mungkin ade yg rasa pelik kan? lantak laa… janji aku susahkan org lain… btul x?

Masa aku muda2 dulu… time aku masih menunggang motosikal… aku selalu berkhayal time bawak motor tu… atas motor tu laa macam2 yg aku fikir… mostly pasal kehidupan aku sendiri (zaman lost aku ni)… sedar2 dah smpai destinasi yg dituju… hahaha… tapi semua tu dulu2 laa… skang ni aku dah kurang berkhayal laa… tgn2 aku ni yg lebih banyak bergerak… kalu dpt idea terus jer catat… pastu design @ tulis…. at least idea2 tu takx hilang gitu jer…

Ok laaa… cukup setakat ni coretan dari aku yang serba kekurangan ni… nobody perfect… peace…

2 Respons

  1. mcm2 btul cara ko dpt idea..tapi aku mmg perasan kdg2 ko perhati sesuatu 2 lama gle rup2 nye tgh pk …mmgla org seni ni pelik

  2. hahha… ye ke.. ingatkan ko x perasan…

Tinggalkan Jawapan

