Busy Sangatkah Aku Ni ?

Dah 2-3 minggu aku x mencoretkan ape2 dalam blog aku ni… ntah laaa… diriku terlalu busy skang ni… ingatkan dah abis Karnival Kerjaya ’07 (K’07)… bleh laa berehat panjang… tapi rupa2nya… komitmen aku semakin bertambah… aku pun sangka byk projek yg mendatang bile company Wave Metafora ni bergabung ngan Big Mac… maybe lepas ni… company ni kena tukar nama baru… kalu tukar nama jadi Big Wave pun ok gak kot.. hehehe…

Emm… semlm aku follow pelaksana K’07 gi main paintball kat Penjara Kolam Air, JB… best woo… ni first time aku main… sbenarnye dah lama aku bagi cadangan ni kat bebudak Kelab Kaunseling & Kerjaya (KKDK) gi main paintball ni… kalu x silap masa Wandy baru2 jd Presiden KKDK (2006)… baru skang cadangan aku tu jadi realiti… thanx a lot to Mus yg organize Paintball myKKDK ni… thanx gak kepada Crest Exotic yg taja kiteorg main paintball ni… seronok tu memang laa seronok giler… tp penat dia bleh tahan gak… x pasal2 aku tertido dr kul 6 petang smpai kul 12.30 malam… abis burn solat Maghrib aku… nasib baik Zam si housemate aku yg kejut… kalu x.. mau pagi ni baru aku bangun…

Paintball myKKDK

Minggu lepas lak… bebudak KKDK ni main kayak ramai2 kat tasik Outward Bound… belakang Kolej Tun Razak… layan gak laa walaupun air tasik tu bau cam haram skit… tgk kaler air pun cam kaler air teh… hehehe… xpe laa… semua tu dah x jadi hal bile semua dah enjoy… kiteorg main dari pagi smpai tengahari… semua cam x puas2 nak main kayak tu… xpe.. xpe… lain kali kite main lagi…

Kayak


Tengah2 aku asyik menaip blog… tiba2 ade seorg sahabat menghantar pesanan ni melalui Yahoo! Messenger… so aku copy & paste kat sini…

“Persahabatan yang sejati akan membawa kerinduan yang abadi.
Sesungguhnya persahabatan itu lebih unggul dari percintaan, tanpa persahabatan percintaan akan berakhir tetapi tanpa percintaan, persahabatan boleh kekal.
Oleh itu hargailah persahabatan yang terjalin. Hantarlah pesanan ini kepada orang yang anda tidak akan lupa dan hantarkan juga kepada orang yang menghantar pesanan ini. Ini adalah pesanan pendek untuk menyatakan yang anda sentiasa mengingatinya. Ambillah sedikit masa untuk mengingati kawan-kawan yg sentiasa memberi sokongan untuk anda walaupun disaat anda ter”lupa” padanya.”

Agak menarik & mendalam maksudnya bagi aku… ntah laa…
kekdg aku terasa cam diri ni sering dilupakan @ disisihkan oleh sesetengah
insan yang aku anggap sebagai sahabatku… maybe aku terlalu sensitif bile
menyentuh bab2 persahabatan ni… tp x kisah laa… janji aku x nyusahkan sesapa…
peace…

2 Respons

  1. Sampai bila aku nk hilang keBZan aku gak??….
    tp pas bln 4..gua free..
    P;S… doakan gua sukses ngan interview gamuda blan 5 k…gua mau pg dubai bro

  2. akhirnye berjaya gak aku edit entry ni dengan penuh kemeriahan… betul laa… sekeping gambar mampu mengugkapkan seribu satu kisah… ok laa.. enjoy…

Tinggalkan Jawapan

