Back To Future…

Salam & selamat bersantai di hujung minggu bersama2 insan tercinta… kali ni aku nak bawak topik yang berbeza skit ngan sebelum2 ni… tajuk cam gempak jer… mcm tajuk filem… tapis sbenarnye xde kaitan pun… hahahaa….

Yahoo!
Web Yahoo! pada Oct 17, 1996

Google

Web Google pada Dec 02, 1998

Pernah x korang terpikir nak tengok interface Yahoo! dan bentuk Google! pada masa dahulu kala? Mula2 tu aku ingat cam mustahil jer… tapi bile terjumpe website ni… Internet Archive:Wayback Machine baru laa aku sedar ade gak org yg wat dokumentasi pasal website yang lame-lame nie… ok laa tu… at least kite dapat tgk website2 yg old school tu.. huhuhu..

>>> Jom laa kite bersama2 pergi ke web masa dulu (KLIK SINI)

2 Respons

  1. patutnya ko kena letak tajuk back to the past…

    aku nak tengok arrr csankai.org masa memula bukak dulu..ehehehehe….

  2. Hehe.. aku saja2 je letak tajuk camtu… cam bunyi tajuk filem skit… gempak skit.. hahaha….

Tinggalkan Jawapan

