Dendam Kesumat Sang Capricorn…

Saya ade seorang teman yang berzodiak Capricorn… saya menggelarkannya sebagai Sang Capricorn kerna beliau sangat jujur dan suka berterus-terang dalam berkata2… beliau mampu menceritakan segala-galanya dengan terperinci tanpa ada sebarang penapisan @ filter kepada sesiapa sahaja… agak danjeres beliau ni… so kepada sesapa yang ada rahsia tu.. elakkan daripada bercerita kepada beliau… kerna beliau tidak dapat membezakan antara fakta yang perlu diceritakan @ rahsia yang disimpan di hati… mungkinkah semua yang terjadi ini disebabkan oleh minda separa sedarnya yang sukar untuk membezakan antara realiti dan fantasi.. antara hak dan batil… ntah laa…saya pun malas nak pikir banyak2 sbb x dpt apa2 dari pemikiran tersebut… nanti ada lak yang terasa… lagipun saya tak mahu ada orang faham dengan apa yang saya cuba sampaikan di sini… lantak laa… hahahahaha…

Ok laa… lupakan seketika pasal sang capricorn…. atau lupakan terus pun bagus gak… semalam saya telah menghadiri satu kursus perkahwinan… opps… silap… saya telah menghadirkan diri saya ke majlis potong jambul… mula2 ingat taknak pergi… tapi setelah didesak bertalu2 oleh rakan2… saya pun menggagahkan diri untuk ke sana… ingatkan majlis start lepas isyak… rupa2nya pas maghrib dah start dah… nampaknya satu komunikasi yang tidak berkesan telah terjadi di sini… di sana saya telah mendapat 1 pengalaman yang baru.. iaitu membawa bunga rampai untuk dibahagi2kan kepada orang ramai… hahaha…memang tersangka pada malam itu… saya telah menjadi seorang budak pembahagi bunga rampai… tapi x kisah laa sebab lepas itu… saya dapat melahap daging kambing panggang dengan rakusnya… bersama2 sate ayam yang enak dimakan begitu sahaja…. sekian sahaja laporan utk kali ni… kerna katil telah memanggil2 dengan sayup2 serta sepoi2 bahasa supaya saya merebahkan badan ke atasnya…. tammat….
Majlis Potong Jambul 1Majlis Potong Jambul 2
P/s : Saya berasa kerugian kerna tidak membawa kamera ke sana… hanya 2 keping sahaja gambar dapat dirakam… itu pun guna kamera handset…

9 Respons

  1. hai.. zana add ur url link to mine too.. okey. Thanks..

    Capricon seorg yg berterus terang ke? ermmmmmm….tak jugak. tehehe…

  2. Capricorn ni kan minah hitam tu kan yang macam dayang senandung tu…aku ingat lagi citer ni punye lagu :

    Bulan Bintang Capricorn
    Macam Minah Yang duduk Di Kuala aaaa
    Bulan bintang Capricorn
    Mari gunekan Sudu Hitam aaaaaaa
    Gunakan nya bersama najis
    dimana ada Jantan Disitu Tadep pompuan itam..

    Jangan terasa wahai pompuan2 sekalian…inip adalah lagu cerita berkenaan…perempuan itup sangat hitam cam keling dan tergedik2 macam Impian Illiyana yang bacin..hahaha

  3. apa kah yg telah dilakukan oleh capricorn itu kpd anda? krana sepanjang mengenali ssorng yg juga berbintang capricorn, rahsia itu selamat bersamanya…hehheee…mungkin juga si capricorn sengaja melakukan atas sebab2 keselamatan…….;D

  4. palie mangsa si capricorn…heheehhhheeee

  5. sedap ngata org…
    diri sndrik?
    huhu…
    sedapkn kambing tu?
    bila nk blanje lamb chop ni?
    lalala…

  6. zana – thanx for ur add…

    hariz – mane ko dpt lagu tu… kasi aku… mau dengar laa…

    rina – tanya laa sang capricorn tu sendiri… hehehe….

    mimi – ko bile lak nak blanja aku?

  7. perghh..gini ar member gi mkn x ajak..sampai hati kawan2 ku dah melupakan diriku..huhuhuhu..sedih nih..

  8. yup.. capricorn mmg seorang yg berterus terang. cakap direct tak hengat punya & nilai dendam yg tinggi bila rasa diri teraniaya.

    kenapa..?

    sbb sy capricorn. sy tau la. hikhik.

  9. gua agak prejudis pada orang2 berbintang capricorn..
    antara manusia yang sangat jarang memaafkan dan cenderung mengamalkan sikap tiada maaf bagimu

Tinggalkan Jawapan

