Kronologi Di Musim Bas Terbalik…

Agak menarik isu yang dipaparkan dalam entry kali ini. Hangat! Begitulah ungkapan yang sesuai untuk menggambarkan isu ini. Seringkali isu ini diwar-warkan secara meluas oleh media massa sejak akhir-akhir ini. Salah siapa? Entahlah.

Untuk pengetahuan semua, aku sebenarnya agak sibuk kebelakangan ini. Dan kesempatan untuk meng’update’ blog ini amatlah terhad. Alhamdullilah. Semuanya telah berakhir. Jadi, dapatlah aku berblog seperti sediakala. Harap-harap penjelasan ini dapat menjawab segala pertanyaan serta persoalan yang bersarang di hati sesiapa yang berkenaan.

Sebenarnya, aku mencipta beberapa rekod peribadi di bulan ini. Salah satunya adalah jumlah perjalanan jarak jauh menggunakan bas ekpress. Dan rekod inilah yang cuba aku kaitkan dengan tajuk entry kali ini. Terasa kengerian pada diriku ketika menaiki bas-bas ini. Tapi syukur ke hadrat Ilahi kerana hingga saat ini aku masih bernafas. Alhamdullilah. Di sini aku paparkan waktu-waktu perjalanan aku menaiki bas ekpress.

11 / 08 / 2007 – Trip Ke Singapura (1 Hari)

20 / 08 / 2007 – Menaiki Bas Ke Besut,Terengganu

22 / 08 / 2007 – Menaiki Bas Ke Skudai, Johor Bahru

24 / 08 / 2007 – Menaiki Bas Ke Besut,Terengganu

28 / 08 / 2007 – Menaiki Bas Ke Skudai, Johor Bahru

Tiket Bas

Oklah. Setakat ini dahulu buat kali ini. Berjumpa lagi di entry akan datang. Wassalam.

2 Respons

  1. hahaha…palie, kan bas KKKL ade yang double dack kan? yang tu syok tu…wolawwey cam naik transformek pon ade…wei x yah takut la bas tu takkan terbalik…sebab malam tadi aku mimpi bastu leh jadik optimusampah tau…dalam transformers die x tunjuk bas tu…sebab bas tu merupakan rahsia besar negara…hahahha

  2. hahaha… giler laa ko hariz… tinggi btul imaginasi ko…

Tinggalkan Jawapan

