Hakikat Sebuah Cinta…

Hakikat Sebuah Cinta – Iklim

Aku adalah insan yang tak punya
Cuma rasa cinta membara
Lalu tercipta rinduku padanya
Kerana cinta bahagia

Pujangga menyatakan oh cinta berharga
Dari emas dan permata
Lalu ku bawa cinta di persada jiwa
Sinar menyuluh gelita

Sewaktu debar cintamu terasa melanda
Bangkit rinduku padamu di ketika itu
Lalu tersentak diriku sedari lamunan
Kini sebenarnya aku telah kau tinggalkan

Aku adalah insan yang tak punya
Kilauan emas permata
Lalu kucuba menaburi cinta
Bagimu tiada nilainya
Tiada harta dan cinta

Agak ‘old school’ lagu yang aku paparkan kali ini. Bagi diriku, lagu ini ada nilai sentimental yang tersendiri. Yupp. Pandangan seseorang terhadap nilai sentimental sesebuah lagu agak berbeza. Masing-masing ada pendapat serta pendirian tersendiri. Terpulanglah pada selera individu tersebut.

Sebelum terlupa, aku nak promote satu lagi blog aku. Blog rasmi untuk Kelab Cute Little K-Car (CLK). URL : http://cutelittlekcar.blogspot.com

P/s : Sebenarnya aku tengah ketandusan idea untuk buat entry + malas menaip. Harap maaf.

4 Respons

  1. kau ketandusan idea?
    rilek je..
    nnt ko pergi trip pusing malaysia tu dapat la idea..
    rilek je..

  2. ait.. dah jadi gedung lagu gak ke?
    ape nak jadi kat ko ni patlie?

  3. azrul – budget dah xde maa utk trip pusing malaysia… skang ni saving utk hari raya jer…

    ajurina – jadi insan yang berguna laa… hahaaha…

Tinggalkan Jawapan

