Tag di Bulan Ramadhan…

Akhirnya, Encik Sejuk membalas tag kepadaku. Walaupun nampak simple, ianya amat sukar untuk aku siapkan. Dan kerna itulah aku mengambil masa beberapa hari untuk menyiapkannya. Tajuk tag itu adalah “3 Cara Anda Time Kecik-kecik Dulu Untuk Ponteng Puasa”. Entahlah. Mungkin kerana aku tiada pengalaman dalam bab-bab ponteng puasa ini. Oleh kerana tidak mahu menghampakan permintaan beliau (Sejuk), aku siapkan tag tersebut. Apa yang aku tulis ini mungkin apa yang terlintas di mindaku sewaktu kecil dahulu. Rasanya aku tidak pernah buat kot. Tidak pasti. Lagipun aku sangat skema di waktu kecil-kecil dahulukala.

3 Cara Anda Time Kecik-kecik Dulu Untuk Ponteng Puasa :

1) Time mandi waktu tengahari – Buka shower kuat-kuat diiringi dengan buka mulut luas-luas. Hehehe…

2) Satu lagi time ambil air sembahyang. Sambil berkumur, sambil teguk air paip. Haha. Bukan kenyang pun.

3) Yang ini trick biasa. Buat-buat sakit perut, pening kepala dan sebagainya. Gerenti dapat puasa setengah hari jer.

Oklah. Setakat itu sahaja yang mampu aku tulis. Maafkan aku wahai Encik Sejuk kerna lambat menyiapkan tag ini. Sekian.

Oh ya. Aku tiada idea untuk tag sesiapa. Jadi, sesiapa pun boleh buat tag ini. Babai. Selamat Berbuka Puasa.

9 Respons

  1. hahahaha..aku lagi best,dulu bukan ponteng tapi nyorok2 makan..tp tu zaman kanak2..hehehehe

  2. mii – sape ni yek… introduce laa skit…😛

    wanmus – haha… aku tau ko mmg camtu…

  3. wanmus, nyorok² makan tu bukan ponteng ke hehehe…

  4. sy dak fsksm gak, xtau if same batch or not. jumpe link blog ni kat group frenster. nice job, keep up d good work =)

  5. aku balas tag kau cari entri bertajuk 3 cara ponteng :p

  6. Kita perlu bertemu…

  7. […] tertinggal, cuma sahur tu je kadang-kadang overslept :p Sebentar tadi saya menerima kunjungan dari luccadjiwa di blog ini dan ada entry yang beliau tulis menarik perhatian […]

Tinggalkan Jawapan

