Satu…

Rasanya seperti kelewatan sedikit untuk aku menyiapkan tag dari Azrul ini. Satu. Tajuk tag yang agak ‘simple’. Dan sepatutnya tidak memakan tempoh masa yang lama untuk disiapkan. Entahlah. Seperti biasa, aku memang tidak mengerti mengapa aku terasa kemalasan yang amat sangat. Mungkin juga kerna demam hari raya sudah menguasai seluruh jiwa nuraniku. Jadi di saat yang masih ada ini, aku gagahkan diri untuk menyiapkan tag ini. Layankan.

Capture a screen shot of your desktop.

Desktopku

Dan inilah rupabentuk fizikal desktop komputer aku. Aku lebih sukakan sesuatu yang ‘simple’. Bagiku ‘simple’ itu lambang korporat dan eksklusif. Cubalah perhatikan advertisement yang terdapat di media massa sekarang ini. Kebanyakan lebih ke arah rekabentuk yang ‘simple’ serta tidak terlalu kompleks. Janji ianya mampu menarik perhatian pengguna. Sekadar pendapat dari diriku yang baru 2 tahun berkecimpungan dalam kerjaya grafik. Mungkin ada yang tidak bersetuju. Terpulanglah pada pendapat setiap individu.

10 Respons

  1. uik….itik kuning…
    ambigram ko dh siap lame dh…xde lar cantik mane…

  2. bro..updet link blog aku..aku dah tukar ke http://sejuk.viere.net.my

  3. HHhuhuhuh, itek jugak…. Hummm apa ada pada itik yang di selotape matanya?

  4. gila kemas desktop kau
    pergh

    mesti kau ni seorang yg teliti
    hnya tekaan saja
    hehe
    selamat hari raya dude
    in case lupa nak wish

  5. selamat hari raya..
    dude, teringat.. dulu kawan lama selalu panggil aku rubber ducky.. heh.

  6. kadang2 design simple pun tetap cantek..jadi apa salahnya menjadi simpe yg cantek drp penuh yg serabut

  7. simpe? simple..dem..aku tertinggal l..cis

  8. Huhu.. Lawak tul ducky tuh..

  9. simple is nice

  10. bulus – tq for ur ambigram..

    sejuk – ok2.. nanti aku update..

    azhar – maknanya itik yg x dpt melihat… hehehe….

    nezjoe – maybe…

    azrul – rubber duck? lawaknye…

    minami – yuppp.. simple itu menawan…

    shamir – lawak yg sinis…

    anei – that’s right…

Tinggalkan Jawapan

