Tahun 2009 – Lembaran Sebuah Ceritera Baru

Akhirnya, tahun 2008 melabuhkan tirainya. Terasa begitu pantas masa berlalu. Bagaikan baru semalam tahun 2008 menjelma. Dalam sedar tak sedar, tahun 2009 pula menjengah kita. Huh. Pelbagai peristiwa serta kenangan terpalit dalam memori ini. Pahit. Manis. Hampir semua aku rasai dalam mengerti erti sebuah kehidupan. Mujurlah keazaman serta ketabahan banyak membantu aku mengharungi asam garam kehidupan yang penuh berliku ini.

Moga-moga tahun 2009 ini menjanjikan sebuah anjakan paradigma dalam kehidupanku ini. Diharapkan agar segala yang kuusahakan selama ini membuahkan hasil yang diingini. Dan mudah-mudahan segala impianku menjadi kenyataan.Semoga rahmat serta limpah kurnia-Nya mengiringi perjalanan hidup yang masih jauh ini. Amin.

P/s : Maaflah kerna lama aku tidak update fotopages ini. Aku sebenarnya baru sahaja bercuti di Pulau Langkawi. Di sini aku sertakan sedikit gambar-gambar yang berjaya aku snap ketika berada di sana. Gambar-gambar lain boleh dilihat di Fotopages Lucca D Jiwa.


14 Respons

  1. salam tahun baru

  2. Selamat tahun 2009.
    moga tahun ini beri rezeki yang melimpah ruah.

  3. erkk..
    slamat tahun baru 2009..
    sudah terlambt 3 hari..
    hehehee..

    smoga tercapai smua cita2..🙂

  4. happy new year!!

  5. salam tahun baru palie… 🙂

  6. Happy New Year awk….

    wahhh gi langkawi ek…..saya pon nk gi sana bulan 2 ni🙂

  7. salam tahun baru abang itteww..

  8. rasanya masih belum terlewat untuk mengucap selamat tahun baru 2009 dan selamat tahun baru 1430 hijrah.

    Salam-Sejahtera

  9. selamat tahun baru bro..
    semoga terus maju jaya…

  10. lama giler tak update…

  11. Maaflah kerna lama tidak update di blog ini. Sebenarnya skang ni aku more focus pada photography. So, kepada kalian yang ingin tahu perkembangan aku, bleh laa jenguk2 di blog photography… mediaseni.com/blog

  12. skang sudah bulan 7…lama ko bertapa.

  13. nak rehatan minda jugak ni

  14. great post, i have learned a lot from your post http://www.replicawatchesgeek.com/watches/replica-fucda-1776.html

Tinggalkan Jawapan

