Modified Kereta…

Emm.. entry kali ni tiada ulasan panjang lebar… just nak tunjukkan modification yg aku dah wat pada kereta kesayanganku ni… aku lebih prefer nak make-up bahagian luaran jer… yang dalaman tu ada gak aku modified skit2… cam speaker & enjin… enjin pun x banyak aku sentuh sebab xde duit yang mencukupi… dashboard pun dalam proses modifikasi… belum siap lagi.. kalu siap nanti.. aku kasi preview kat blog ni…so tataplah gambar ni sepuas hati anda semua tanpa sebarang bayaran dikenakan… chow…

My Iswara

P/s: Pasni maybe gaya penulisan aku agak sedikit berlainan… dalam proses mencari identiti penulisan tersendiri… harap kengkawan dapat membantu insan yang lemah ni (aku laa)…

15 Respons

  1. apa yang ko modified sebenarnya.??? aku nengok sama cam iswara standet jer…

  2. apekah…..?ketta ini yg meragam masa pi cherating?

    dah cukupkah duit palie untuk berbini bilamana ai tengok banyak pula duit godek ketta?

    bila nak pinang bonjer?

    aa….ka….ka…ka…ka

  3. aku rasa.. ko patut cat kete ni ngan kaler pink…
    haaaaa.. ngan tayar2 skali cat kaler pink… baru la smart..
    pastu letak patung power puff girl kat cermin.. pastu lekat stiker “baby on board”
    hahahaha…

  4. ya ya ya…betul tu…pastu kat depan ko kena wat sticker “lie sayang ngah selamanya”..baru la terserlah ke gei an korang…hahahhaahh

  5. sankai – itu baru luaran maa… dalaman blum lagi.. rileks… pelan2 bikin…

    kaorichan – ni salam faham ni… bukan kereta ni laa… yang meragam aritu kereta en bui… pasal kawin tu no komen… hehehe…

    ngah – warna pink? kan jadi cam bapuk pink bbq lak… hahaahaha….

  6. setuju ngan Ngah! warna pink! pink! hahaha…

  7. palie…keter ni hang edit pkai cs3 gak ker?takpon betul² modified nie?
    hehehe

  8. azrul – hehehe… aku masih seorg lelaki sejati… so warna pink adalah dilarang sama sekali…

    tongah – ish… mane ade edit… gambar btul2 ni… yg edit tu no plat jer… hehehe…

  9. […] – Ubahsuai Kereta. Rujuk entry yang lepas. […]

  10. modified aper kalau x lowered..!!! bukan kucing ajer yang leh tido dalam madguard… anjing pun bolehh.. heheheh…

  11. eddyturbo – tu gmbar lama laa bro.. tgk laa tarikh.. skang dh berubah wajah abis.. hehe..

  12. apa kejadah kete ni?? pikir td da power meletup.. simple sangat.. kalau park kat tepi jalan ja org pikir keta rosak huhuh,, jangan marah

  13. keta ko ni bikin sikit sangat, cuba ko rendahkan sikit keta tu. baru nampak mantap sikit.

  14. Artikel ini telah di “linkback” secara singkat ke alamat;

    http://syalog-automobile.blogspot.com/2009/01/modified-kereta.html

    dengan tujuan meningkatkan trafik sesama pengguna blog. Jika anda merasa mempunyai artikel menarik, anda juga boleh submit ke;

    http://syalog.blogspot.com mengikut “Network Topik” dan seterusnya membantu meningkatkan trafik blog anda!

    Terima Kasih

  15. aku bkn nak ckp la..nak kutuk pun bukan nak maki lg ar x smpai ht….pikir ar sndiri dah besa pnjng….keta aku walaupun pekak tp pergghhhh…..
    bkan nak megah la bro…….mls la nak complain bebanyak.japgi menangis plak……….lu pikir la sndiri..
    kata nabil.bkn aku kata.nak marah marah la nabil.

Tinggalkan komen